Sick

publicerat i Vardag;
Hola amigos.
 
Livet ligger inte riktigt på topp, spenderar mina tre lediga dagar som för övrigt är min längsta ledighet under den här sommaren med att ligga utslagen i min säng. 40° feber gör mig inte speciellt kaxig, är dock feberfri idag, men har ont i hela kroppen, halsen, örat och huvudet. 
 
Fick ett mail från en tjej från Spanien som också ska bo i Issaquah och åker exakt samma dag som jag, hur kul?! Känns skönt att åtminstonde veta om någon annan Au Pair i närheten!
 
Igår bokade jag och min kusin en resa till London, vi ska hälsa på min syster där några dagar i slutet av augusti, sedan är det inte många dagar kvar till när jag ska åka till USA!!! En trip till Stockholm med mamma ska jag också hinna med, Visum måste fixas!!
 
 
 
Studenten, ta mig tillbaka!