Bubble run och Sverigebesök No. 4

publicerat i Mitt år i USA;
I lördags ringde klockan redan 5:30, vilket jag tycker är ruskigt tidigt. Jag åkte för att plocka upp Frida och vi begav oss till Everett för att springa Bubble run som startade klockan 8. Eftersom vi inte hade hunnit hämta ut vårt startpaket och blev lite sena på lördagen fick vi springa om bilen mitt i loppet för att lämna våra kläder. Men det var ingen större omväg och loppet var inget seriöst lopp där man pressar tider. Efter loppet åkte vi hem till Frida och bokade hostell i Victoria för helgen efter, gäller att vara ute i tid mina vänner. 
 
Cassandra ringde från flygplatsen och sa att hon var redo för att bli upphämtad så körde och plockade upp henne. Vi åkte hem till mig och dumpade av väskorna och sedan fixade vi iordning oss för Linas avskedsBBQ. Vi var där ett par timmar och åkte sedan hem igen, Cassandra somnade på två sekunder och sov sedan i 12h. I don't blame her.
På söndagen åkte vi in till Seattle, vi strosade i butiker, åt en halvtaskig sallad, kollade in Gumwall, Pike Place Market, den första Starbucksen bland annat. På kvällen körde vi om PCC och köpte med passionsfrukt yoghurt, men efter middagen var vi för mätta för att orka äta upp den, typiskt!