Busy week

publicerat i Mitt år i USA;
Veckan har gått i ett rasande tempo. I tisdags var Eleanor hemma, Addy fick post från Tandfen under kudden och på kvällen hade jag och Frida vår näst sista Pottery class, vilket känns lite tråkigt då jag tycker det är väldigt roligt. I onsdags träffade jag först Emelie i Bellevue, käkade brunch och snackade av oss lite. På kvällen träffade jag Frida och Louisa på Cinebarre för lite bio och käk. På Cinebarre beställer man mat som man får in under bion visas, vilket är väldigt mysigt. Vi såg på "How to be singel", hade hårt från flera håll att den skulle vara jättebra men tyvärr håller jag inte riktigt med. Hade nog lite för höga förväntningar helt enkelt. Älskade "Sisters" däremot som jag och Frida såg för ett par veckor sedan. 
Tydligen var jag tröttare än sjuklingen....
I torsdags träffades trion hemma hos Frida för att planera en trip till Vancouver i mars, kul kul. Vi började även se "Age Of Adeline", en film jag velat se i nästan ett år och äntligen hittade vi dem på ViaPlay!
Igår körde jag först Stephanie till flygplatsen på morgonen efter vi lämnat av alla barnen, sedan körde och Frida till Snoqualmie för ett par timmars skidåkning. Åkte till "Alpental", där hade inte jag varit innan. Är det klart väder kan man se enda till Kanada! Efter jag jobbat lite på eftermiddagen mötte jag upp Frida och Lisa för lite middag, vi tänkte först gå till en Thairestaurang i Kirkland, men dem var full, så vi slutade upp på en annan i närheten. Där satt vi och åt och pratade i tre timmar, sedan satt vi och pratade i ytterligare någon timme i bilen!