Sommarlovsvecka 1

publicerat i Mitt år i USA;
Samtliga tre tjejer har haft camps hela veckan. Vilket har förenklat det någorlunda för mig eftersom jag endast har haft Zachary från 9-16. Vi har fördrivit våra dagar med träning (han i vagnen), lekparker, Kids Quest, play date med Lina och Julia. Det tar betydligt mer energi att jobba från tidig morgon till sen kväll. 
I fredags tog jag och Steph barnen för att se Finding Dory. I lördags stack jag först ut på en härlig löprunda på 11 km, sedan åkte jag till stranden och hängde lite med Emelie och Frida. På söndagen jobbade jag lite på morgonen eftersom Stephanie tog Eleanor och Adelyn till Simtävlingen. Sedan kom Emelie och Frida hit och vi gjorde iordning midsommarkransar igen för att fira midsommar en andra gång. Den här gången i Kenmore, och det var mycket folk, dock var vi lite besvikna på att vi i princip endast dansade och sjöng tre sånger, "vi äro musikanter" "jungfru kär" och "små grodorna". Så när den officiella dansen var över så samlades vi svenska Au Pairer + 4 tyskar ihop oss och dansa och sjöng lite till. Är det midsommarfirande så är det. Efter midsommarfirandet åkte jag, Frida och Emelie hem till Emelie för att laga lite Fish taco till middag samt börja planera lite resor och andra äventyr för våra kommande månader.