Friyay yay

publicerat i Mitt år i USA;
Äntligen Fredag. Vad jag längtat, denna veckan har varit extra lång då tjejerna först hade måndagen ledig från skolan, vilket betydde att jag jobbade i princip hela dagen, tisdag hade jag pottery på kvällen, onsdag och torsdag jobbade jag kväll och så nu Fredag. Hej! Äntligen!
Min nya topp och en Fredagsglad B.
Käkade brunch med Frida idag, skyddade med familjen som var på kalas hos Farför för imorgon fyller han minsann år, Grattis grattis, Farfar! <3. Har grävt ner mig i soffan mätt som en plätt efter både lax och rå tonfisk med wasabi och sesamfrön (såååå gott) och tänker sitta här resten av kvällen och se på Grey´s Anatomy. Kanske gosa med en unge eller två. Z går omkring här hemma och skriver "Miss Beeeenda, wheeeere aaaare yoooou". Älskar mina ungar. Bäst är dem.